• Facebook
Wybierz grupę

Aktualnie znajdujesz się na:Strona głównaNasza ofertaKlienci indywidualniPromocjeWarto Bezgotówkowo

Warto Bezgotówkowo

  • Dni Płatności Bezgotówkowych

    Obrót bezgotówkowy przynosi wymierne korzyści konsumentom, przedsiębiorcom, administracji publicznej i całej gospodarce. Obsługa rozliczeń bezgotówkowych zajmuje ponad dwukrotnie mniej czasu niż gotówkowych.

    Aby promować płatności przelewem, telefonem i kartą, 12 września zainaugurowano kampanię społeczną „Warto Bezgotówkowo”, pod patronatem honorowym Ministerstwa Rozwoju oraz Ministerstwa Finansów.

    Celem kampanii, zainicjowanej przez Koalicję na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności, koordynowanej przez Warszawski Instytut Bankowości, jest upowszechnianie wiedzy o korzyściach bezgotówkowych form płatności wśród osób indywidualnych oraz firm i instytucji akceptujących płatności.

    W kampanii Warto Bezgotówkowo będziemy zachęcać naszych Klientów  do aktywnego korzystania z płatności bezgotówkowych. Dla konsumentów i dla przedsiębiorców oznaczają one oszczędność czasu, większe bezpieczeństwo i wygodę.

  • Konkurs

    Jak będą wyglądać w przyszłości płatności bezgotówkowe? Czy będziemy płacić wzrokiem, odciskiem palca, czy może w inny sposób?

    Każdy, kto chciałby zaprezentować swoją wizję przyszłości może wziąć udział w specjalnym konkursie organizowanym w ramach kampanii „Warto bezgotówkowo” i przygotować swój tekst lub komiks na ten temat.

    Na autorów najciekawszych pomysłów czekają atrakcyjne nagrody:
    •    Tablet Microsoft Surface Pro 4 z klawiaturą (główna nagroda w konkursie literackim)
    •    Tablety – m.in. Samsung Galaxy Tab A
    •    Dyski zewnętrzne
    •    Inne drobne upominki


    Prace należy zgłaszać do 18 października mailem na adres: konkurs@wartobezgotowko.pl

    Zgłoszenie powinno zawierać: imię, nazwisko, mail oraz telefon kontaktowy.
    Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 23 października br.
     

    Przesłanie pracy na adres konkurs@WartoBezgotowkowo.pl oznacza akceptację ww. regulaminów.
     

    Więcej informacji znajduje się na stronie organizatora www.WartoBezgotowkowo.pl

    Promocja z nagrodą

    Promocja "Warto Bezgotówkowo z SANBankiem"

    Załóż rachunek wraz z kartą płatniczą i odbierz parasolkę!

    Wpisując się w kampanię promująca płatności bezgotówkowe przygotowaliśmy dla naszych Klientów Promocję na otwarcie rachunku z kartą debetową.

    Celem Promocji jest propagowanie płatności bezgotówkowych i kart płatniczych dla klientów indywidualnych.

    Okres Promocji trwa od 18.10.2017r. do 31.10.2017r.

    Każda osoba fizyczna, która  w okresie trwania Promocji założy  ROR wraz z kartą debetową otrzyma od Banku nagrodę w postaci PARASOLKI.

     

    Kampania #WartoBezgotowkowo

    Celem kampanii, zainicjowanej przez Koalicję na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności, koordynowanej przez Warszawski Instytut Bankowości, jest upowszechnianie wiedzy o korzyściach bezgotówkowych form płatności wśród osób indywidualnych oraz firm i instytucji akceptujących płatności.


    Chcemy wzmacniać nasze przewagi oraz zachęcać Polaków do korzystania z nowych technologii, w tym transakcji elektronicznych. Nowoczesne technologie cyfrowe decydują o innowacyjności i konkurencyjności gospodarki, o czym mówimy w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju – podkreśla wiceminister rozwoju Tadeusz Kościński.

    Ministerstwo Rozwoju niedługo skieruje do konsultacji społecznych projekt ustawy o zmianie ustawy w związku z rozwojem płatności elektronicznych, którego celem jest upowszechnienie płatności bezgotówkowych. -  Zależy nam na jak najszerszym dotarciu z informacją o korzyściach, które wynikają z obrotu bezgotówkowego. Dlatego zapraszamy do udziału w kampanii „Warto Bezgotówkowo” – dodaje.


    Tegoroczna edycja kampanii obejmować będzie akcję informacyjno-edukacyjną i indywidualne aktywności partnerów.  Podczas tygodnia płatności bezgotówkowych, w terminie 16 – 20 października br.,  klienci mogą liczyć na szereg akcji promocyjnych.


    Według badań już jedna czwarta Polaków nie nosi w portfelu gotówki, dwie trzecie uważa, że płacenie kartą i smartfonem jest wygodniejsze. Klienci banków mają w swoich portfelach ponad 30 mln kart debetowych i 5 mln kart kredytowych. Coraz chętniej korzystają z bankowości internetowej i mobilnej, a także z płatności smartfonem – mówi Włodzimierz Kiciński, Przewodniczący Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności – Wierzę, że szersze upowszechnianie płatności elektronicznych przyniesie ogromne korzyści nie tylko konsumentom, ale całej gospodarce – dodaje. 

    Przedsiębiorcy, którzy korzystają z terminali płatniczych, potwierdzają pozytywny związek między bezgotówkową formą płatności a wynikami sprzedażowymi. Obsługa rozliczeń bezgotówkowych zajmuje akceptantowi o wiele mniej czasu.


    Do kampanii już teraz przyłączyło się ponad 100 firm i instytucji. Są to między innymi banki, organizacje kartowe, uczelnie, samorządy terytorialne oraz media. Do udziału zapraszamy wszystkie podmioty zainteresowane upowszechnianiem płatności bezgotówkowych. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej www.WartoBezgotowkowo.pl


    - Banki od dłuższego czasu współpracują z sektorem publicznym. Najlepszymi przykładami tej współpracy jest szybkie i sprawne umożliwienie składania za pośrednictwem systemów bankowości elektronicznej wniosków w ramach rządowego programu Rodzina 500 plus czy powołanie Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa – mówi Krzysztof Pietraszkiewicz, prezes Związku Banków Polskich – Startująca właśnie kampania w zakresie wspierania obrotu bezgotówkowego to kolejny przykład takiej kooperacji – dodaje.
     

     
     
    Konkurs

    Jak będą wyglądać w przyszłości płatności bezgotówkowe? Czy będziemy płacić wzrokiem, odciskiem palca, czy może w inny sposób?

    Każdy, kto chciałby zaprezentować swoją wizję przyszłości może wziąć udział w specjalnym konkursie organizowanym w ramach kampanii „Warto bezgotówkowo” i przygotować swój tekst lub komiks na ten temat.

    Na autorów najciekawszych pomysłów czekają atrakcyjne nagrody:
    •    Tablet Microsoft Surface Pro 4 z klawiaturą (główna nagroda w konkursie literackim)
    •    Tablety – m.in. Samsung Galaxy Tab A
    •    Dyski zewnętrzne
    •    Inne drobne upominki


    Prace należy zgłaszać do 18 października mailem na adres: konkurs@wartobezgotowko.pl

    Zgłoszenie powinno zawierać: imię, nazwisko, mail oraz telefon kontaktowy.
    Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 23 października br.
     

    Przesłanie pracy na adres konkurs@WartoBezgotowkowo.pl oznacza akceptację ww. regulaminów.
     

    Więcej informacji znajduje się na stronie organizatora www.WartoBezgotowkowo.pl

    Promocja z nagrodą

    Promocja "Warto Bezgotówkowo z SANBankiem"

    Załóż rachunek wraz z kartą płatniczą i odbierz parasolkę!

    Wpisując się w kampanię promująca płatności bezgotówkowe przygotowaliśmy dla naszych Klientów Promocję na otwarcie rachunku z kartą debetową.

    Celem Promocji jest propagowanie płatności bezgotówkowych i kart płatniczych dla klientów indywidualnych.

    Okres Promocji trwa od 18.10.2017r. do 31.10.2017r.

    Każda osoba fizyczna, która  w okresie trwania Promocji założy  ROR wraz z kartą debetową otrzyma od Banku nagrodę w postaci PARASOLKI.

     

    Kampania #WartoBezgotowkowo

    Celem kampanii, zainicjowanej przez Koalicję na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności, koordynowanej przez Warszawski Instytut Bankowości, jest upowszechnianie wiedzy o korzyściach bezgotówkowych form płatności wśród osób indywidualnych oraz firm i instytucji akceptujących płatności.


    Chcemy wzmacniać nasze przewagi oraz zachęcać Polaków do korzystania z nowych technologii, w tym transakcji elektronicznych. Nowoczesne technologie cyfrowe decydują o innowacyjności i konkurencyjności gospodarki, o czym mówimy w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju – podkreśla wiceminister rozwoju Tadeusz Kościński.

    Ministerstwo Rozwoju niedługo skieruje do konsultacji społecznych projekt ustawy o zmianie ustawy w związku z rozwojem płatności elektronicznych, którego celem jest upowszechnienie płatności bezgotówkowych. -  Zależy nam na jak najszerszym dotarciu z informacją o korzyściach, które wynikają z obrotu bezgotówkowego. Dlatego zapraszamy do udziału w kampanii „Warto Bezgotówkowo” – dodaje.


    Tegoroczna edycja kampanii obejmować będzie akcję informacyjno-edukacyjną i indywidualne aktywności partnerów.  Podczas tygodnia płatności bezgotówkowych, w terminie 16 – 20 października br.,  klienci mogą liczyć na szereg akcji promocyjnych.


    Według badań już jedna czwarta Polaków nie nosi w portfelu gotówki, dwie trzecie uważa, że płacenie kartą i smartfonem jest wygodniejsze. Klienci banków mają w swoich portfelach ponad 30 mln kart debetowych i 5 mln kart kredytowych. Coraz chętniej korzystają z bankowości internetowej i mobilnej, a także z płatności smartfonem – mówi Włodzimierz Kiciński, Przewodniczący Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności – Wierzę, że szersze upowszechnianie płatności elektronicznych przyniesie ogromne korzyści nie tylko konsumentom, ale całej gospodarce – dodaje. 

    Przedsiębiorcy, którzy korzystają z terminali płatniczych, potwierdzają pozytywny związek między bezgotówkową formą płatności a wynikami sprzedażowymi. Obsługa rozliczeń bezgotówkowych zajmuje akceptantowi o wiele mniej czasu.


    Do kampanii już teraz przyłączyło się ponad 100 firm i instytucji. Są to między innymi banki, organizacje kartowe, uczelnie, samorządy terytorialne oraz media. Do udziału zapraszamy wszystkie podmioty zainteresowane upowszechnianiem płatności bezgotówkowych. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej www.WartoBezgotowkowo.pl


    - Banki od dłuższego czasu współpracują z sektorem publicznym. Najlepszymi przykładami tej współpracy jest szybkie i sprawne umożliwienie składania za pośrednictwem systemów bankowości elektronicznej wniosków w ramach rządowego programu Rodzina 500 plus czy powołanie Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa – mówi Krzysztof Pietraszkiewicz, prezes Związku Banków Polskich – Startująca właśnie kampania w zakresie wspierania obrotu bezgotówkowego to kolejny przykład takiej kooperacji – dodaje.